Life is to short to worry about stupid things. Have fun. Fall in love. Regret nothing, and don´t let people bring you down.

sommar & studentfirande!
 
Idag så har jag fått en hel del bortgjort, vilket känns grymt skönt! Jag har gjort bort lite skolarbete (ja, skolarbete
på ett jullov...) och städat ur garderoben, vilket var välbehövligt. Använde inte ens hälften av kläderna som låg där
så blev att rensa ur en hel del. Så nu har jag plats för en massa nytt, hihi;)
Tog även en paus i det hela och spelade lite wii, superkul!
Och under resten av denna söndagskväll så tänkte jag göra ett litet hemmaspa och fixa lite inför nyårs. Blir ett bra avslut, jeppjepp!
vardagligt | |
#1 - - amanda:

härliga bilder :D

#2 - - ladies.webblogg.se:

Ja men visst är det! :)

Vad härligt då! Min var också helt perfekt! Hur ser din nyår ut då? :)

#3 - - Louise:

SV: Hihi okej vad roligt! :D
I år ska jag bara vara med familjen ;) Vi brukar egentligen vara med några kompisar men det blev inte så iår ;)

Gott nytt år! :)

#4 - - ellinor:

Gud vad fina bilder! :D Hurdan kamera använder du?

Upp