'Loving you is really all that´s on my mind, and I can´t help but to think about it day and night.'

 
Bjuder på två bilder från i somras. När jag åkte bussen hem från stan nu under kvällen så satt jag och lyssnade på en massa gamla låtar som påminnner om sommaren. Ååh, är så taggad på sommar nu!! Dock så gillar jag ju vintern också, men börjar bli lite less.
För övrigt så kan jag ju även nämna att jag var på halken igår & det var så sjukt kul! Så nu längtar jag efter körkortet också, hihi.
Men nu så måste jag ta & lägga mig, är nämligen hur trött som helst. Godnatt!
vardagligt | |
#1 - - Siri:

svar: jaha vad härligt det låter!! jag tränar badminton och gymmar just nu, annars har jag spelat handboll men mför en vecka sedan gick min sena av i tummen och jag ska opereras nästa vecka vilket betyder att min säsong på handbollsplanen är över... <3

#2 - - Johanna Tagesson:

Svar : Usch det lät inte vidare kul :( Hoppas på att det blir bättre snart sötnos!!
Ja, så försöker jag också se det, även fast det inte alltid går vidare bra, fast det är ju bara typ en månad eller något kvar tills lovet :D <3

#3 - - Matilda:

sv: lite förkyld, annars jätte bra :) vad görs?

#4 - - M A T I L D A ♥:

sv. hihi jaa :D
KRAM

#5 - - halsoprofilen:

Tänkte bara påminna att vi snart drar igång! Vill du vara med får du gärna hojta till senast imorgon (: Önskas mer info skickar jag gärna ett mail!

#6 - - amanda:

sv: okej, ska snart äta <3

#7 - - Matilda:

sv: jag kollar på pll. vilket tv program gillar du mest?

#8 - - M A T I L D A ♥:

sv. jag ska nog kolla på ett gossip girl avsnitt nu, du då? :D
KRAM

#9 - - Johanna Tagesson:

Svar : Ja det hade det verkligen kunnat vara :) <3

#10 - - Siri:

svar: taaack! xx
jaaaa det suger...

#11 - - MADDISENJ:

Gud vad man längtar till sommaren nu!

#12 - - amanda:

härliga bilder :D

#13 - - Johanna Tagesson:

Svar : Ja, så himla trött på vintern.. Sjukt hur kallt det är hela tiden :( <3

#14 - - Siri:

svar: buuhuu men det löser sig!! <3

#15 - - M A T I L D A ♥:

sv. jaha va kul ! :D
KRAM

#16 - - Tess:

Hihi tack :) så lite så!

#17 - - Madeleine - I always do it my way!♥:

Tittar in & önskar dig en härlig lördag! :D

#18 - - Anonym:

sv: Härligt att höra :D

#19 - - amanda:

har du anmält dig till veckans blogg? om inte, var gärna med :)

#20 - - amanda:

sv: vad kul :D
händer ikväll?

#21 - - Johanna Tagesson:

Svar : Hihi illa :( <3

#22 - - Johanna Tagesson:

Svar : Händer ikväll då? :) <3

#23 - - amanda:

sv: okej skönt, jag har varit på chill krök :)

#24 - - Erica Andersson:

Du är inte ensam om att sakna sommaren, ååh vill bara kunna ha shorts och barbent. och vara bruuuun!!! LÄNGTAR, Allt bra med dig? :)

#25 - - Emelie:

Fin blogg!
Hoppas helgen har varit toppen!

#26 - - M A T I L D A ♥:

sv. hihi kul att du tyckte om inlägget då :D
KRAM

#27 - - amanda:

gjort idag? :d

#28 - - Anonym:

längtar till sommaren!!! allt är så bra då :)

#29 - - Emelie:

du får ha en mysig söndagskväll! sv: åhh tack så mycket!

#30 - - Erica Andersson:

sv; Härligt och höra. MEd mig är det prima :) (

#31 - - Peppbloggen:

Härlig bild! :D

#32 - - Matilda:

sv: Jag gillar pretty little liars bäst. Vad görs?

#33 - - M A T I L D A ♥:

sv. hihi taack fina du ! :D
KRAM

#34 - - Johanna Tagesson:

Svar : Mys! Jag var med ett par kompisar igårkväll :D <3

#35 - - ebba:

Hoppas du får en bra tisdag :)
Allt bra ?

Upp