when I talk to you, my day gets a whole lot better.

 
Hej på er!
Idag så blev jag hemma från skolan. Låg sedan & sov hela förmiddagen och sen så bestämde jag mig för att stiga upp. Har sedan
bara legat framför tvn hela dagen & kikat på serier. Men nu under kvällen så tog jag bussen in till stan för att köra ett boxpass med
Hanna och jag säger bara hej träningsvärk! Dock så känns det ändå bra, eftersom att man då vet att man har kört hårt.
Nu så ska jag försöka sova, för imorgon så är det en spännande dag! gonatt
vardagligt | |
#1 - - amanda:

sv: så lite så. vad är det som hänt? <3

#2 - - amanda:

sv: men varför är du så stressad då? :( usch vad läskigt att svimma!

#3 - - amanda:

sv: åh vad jobbigt. men kan du inte dra ner på körkortet och satsa på skolan tills det lugnat ner sig, så du klarar av det. för du måste göra något åt stressen och inte fortsätta som vanligt för din kropp har sagt ifrån liksom <3

#4 - - Siri:

svar: åååh lugnt!! hur ser din vecka ut? xx

#5 - - Liza:

Frågestund på bloggen så in o fråga på om vad som!

#6 - - Anonym:

sv: skönt med pengar :D

#7 - - sanna:

Vilken fin blogg!
Är allt bra med dig? Och har din vecka varit bra?
Kram :)

#8 - - baratilda.blogg.se:

jätte fin blogg!
hur mår du?
kram ^^

#9 - - amanda:

sv: förstår det, men vad ska din mamma säga? eller alltså vad kan förändras av det hon säger? :)

#10 - - M A T I L D A ♥:

Hoppas du fick en bra dag och får en fortsatt bra vecka ! :D
KRAAM

#11 - - ebba:

ändrat lite i min design , kika gärna in och säg vad just du tycker ? kram.

#12 - - amanda:

sv: aha okej, det låter bra. hoppas du mår bättre snart :D

#13 - - Johanna Tagesson:

Svar : Tack sötnos!

Något du vill prata om?.. Men mig är det bara bra, så otroligt stressad över skolan bara. :/ :) <3

#14 - - ebba:

sv : tack så mycket :)

#15 - - amanda:

sv: så lite så :D

#16 - - Siri:

svar: härligt! jo samma, skola, plugg och träning!! vad tränar du? :D

#17 - - amanda:

OKej vad kul :) Skönt med lite träning!!

#18 - - Liza:

Frågestund på bloggen så in o fråga på om vad som!

#19 - - Anonym:

vad kul med boxpass :D

#20 - - amanda:

sv: det gör jag med! :D

#21 - - Amanda:

Hoppas den här dagen blir bättre för dig :D

#22 - - M A T I L D A ♥:

sv. vilken tur, jag med ! :D
KRAM

#23 - - amanda:

sv: ja verkligen! vad gör du? D:

#24 - - MADDISENJ:

Varför stannade du hemma?

#25 - - linah brown:

fin du är!:D

Upp