'The sun, it rises slowly as you walk, away from all the fears and all the faults you've left behind.'

Sitter just nu på bussen med Mumford & Sons i lurarna. Jag har varit i Umeå hela dagen med Hanna och Nellie. Det blev shopping för hela slanten (dock inte för mig som försöker spara mina allra sista pengar tills nästa lön kommer) och andra trevligheter.
Sedan så mötte vi upp Gabriella för att käka middag och när vi var mätta o glada så for vi ut på en liten biltur innan det var dags för oss att hoppa på bussen igen.
Jag har iaf haft en supertrevlig dag och så fort jag kommer hem så blir det att ladda upp inför jobb nr 2 den här sommaren, som börjar imorgon. Så ingen sovmorgon då inte, men cash is king;)

vardagligt | |
#1 - - Johanna Tagesson:

Svar : Härligt att höra snyggis! Med mig är allt också bara bra :D <3

#2 - - Anonym:

åh mumford and sons rubrik, så bra låt :)

#3 - - Linda:

gott !:D

Upp