'Staring at the ceiling in the dark, same old empty feeling in your heart. Cause love comes slow and it goes so fast.'

build animated gif
gjorde en liten gif med två random iphonepics, haha
 
Ny vecka nu då & för mig så innebär det praktikvecka nummer 2. Dock så kommer inte den här veckan bli så jobbig, eftersom att jag
åker till stockholm på onsdag. Ååh, vad jag längtar!
Denna dag har iaf flytit på bra & jag fick även sluta lite tidigare. Gick då och köpte middag som jag strax tänkte äta.
När jag kom hem så körde jag ett träningspass, fick bli fokus på mage idag. Kände även att det var ett tag sen som jag tränade, men nu
så är det dags att komma igång med de igen!
Anyway, börjar bli hungrig nu så nu ska jag ta och käka & sätta mig framför tvn för att kolla på 90210. puss!
vardagligt | |
#1 - - Johanna Tagesson:

Svar : Ja det var den absolut, riktigt sevärd :D <3

#2 - - Sophie - foto & livsstilsbloggare i Karlstad!:

Skönt o höra, jag mår kanon :)

#3 - - M A T I L D A ♥:

Sööööta bilder ! :D

#4 - - MADDISENJ:

sköna pics

#5 - - halsoprofilen:

visst är han (:

#6 - - Emelie Hellström:

Sv: Så lite så, kram :D

#7 - - Anonym:

sv: vsg ingen orsak :)

Upp