That awkward moment when you laugh so hard and your eyes get watery, and people think you´re crying.

är på sånt där crazyycp humör nu, så jag bjuder höhö
 
Hej på er!
Kom hem från Stockholm imorse och då for jag direkt till jobbet. Fick sluta tidigare och sen jag kom hem så har jag inte gjort något vettigt
alls, haha.
Jag har iaf haft ett par superbra dar i huvudstaden. Har skrattat en hel del, ätit skräpmat, hälsat på släktingar & umgåtts med dom och
självklart shoppat, bara för att nämna en liten del av vad vi har gjort. Tusen tack Annelie för resan!
Resten av denna tisdagskväll så blir det att fixa bilder, lyssna på musik & även fixa naglarna, jappjaapp!
vardagligt | |
#1 - - Johanna Tagesson:

Svar : Hihi ja :D allt bra? <3

#2 - - JOSEFINE ANDERSSON:

HAHAHAH SKÖÖÖNIS :D

sv: Men eller huuuur. Dör. Sommar kom NUUU :D
PUSS

#3 - - Emelie Hellström:

Sv: Tack så mycket, vad gullig du är! Ja, okej vad skönt. Kram :D

- Du är super fin!

Upp