Sometimes I wonder if life is really worth it, then I look at your smile and I know it is.

Testar nu att mobilblogga för första gången.
Idag så har det varit soligt och varmt o jag har varit på superbra humör. (Kan inte vara annat nu när sommaren äntligen är på väg!)
I fredags så var jag och jobbade och senare under kvällen så blev det utgång med Hanna. Efter en riktigt rolig och händelserik kväll så landade jag hemma ungefär vid halv sex nån gång. Fick inte många timmars sömn, men satte mig ändå på bussen halv fyra igår för att fara till Umeå. Spenderade hela kvällen där, kom hem vid elva och då blev det sängen nästan direkt. Idag så tog jag en rejäl sovmorgon och sedan så har jag bara tagit det lugnt resten av dan.
Ikväll så tänkte jag göra bort lite skolarbete och sedan så blir det att sova, för att orka hela nästa vecka.
Pusshej!

vardagligt | |
#1 - - MADDISENJ.SE:

Så fin du är!

#2 - - isabella:

Så fin du är! Hoppas du får en bra dag, kram! :)

#3 - - juliaa:

Tack!:D

#4 - - JOSEFINE ANDERSSON:

Men duuuu med kan jag looova!! LOOK AT THIS BARA :D!!

#5 - - JOSEFINE ANDERSSON:

Fiiiinooo!!

sv: ÅH MEN SHIT! Glad att man kan göra någon glad hihi :DDDD
Puss på dig!

Upp