'All my windows, still are broken, but I'm standing on my feet.'



Herregud så skönt med lov nu! Började dock mitt lov med att jobba några timmar, men allting gick bra så kan icket klaga. Efter jobbet så gick jag förbi farmor & Valle. Träffade då även mina småkusiner och min farbror som är och hälsar på. Så då lekte jag en stund med mina supersöta kusiner och sedan så blev jag bjuden på fika.
Under eftermiddagen så har jag hunnit bjuda Annelie på middag och sedan har jag bara haft en "ta hand om mig själv" kväll. Superhärligt!
Förresten så är jag även katt- och hamstervakt i veckan medans familjen är borta i fjällen. Är himla mysigt att bo med lite hårbollar och slippa bo helt själv för några dagar hihi.
vardagligt | |
#1 - - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vilken härlig start!

#2 - - Anonym:

sv: jaha vad kul :) Vilken fin kisse!

Upp