'I believe I´m gonna make it, little by little. This time I won´t break it, no, little by little.'

iphonepic från dagens lilla promenix.
 

Hallelujaah! Ungefär så känner jag just nu. När jag vaknade imorse så mådde jag bättre än igår *peppar,peppar*, så nu håller jag tummarna att det bara var något tillfälligt och att det inte bryter ut.
Åt en god brunch framför CSI, sedan så diskade jag undan lite och klädde på mig alla ytterkläder jag har hehe. Tog en liten promenix då, kände att jag behöve få komma ut en liten sväng & få frisk luft.
Sen jag kom hem igen så har jag hunnit testa lite nyårssminkningar & ätit en fruktansvärt god sallad.
Imorgon så ska jag upp tidigt, har tvättid hela dagen & lite andra ärenden. Men nu så ska jag fortsätta kolla på den första filmen av Harry Potter, som jag har börjat se ikv. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Sarah:

Ja klädde oxå på mej massa igår (A)
Va ju så kallt :/

Upp