Nyårslista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?

Yes, det har jag gjort!

Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade inget nyårslöfte.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nope.

Dog någon som stod dig nära?

Nej, tack & lov.

Vilka ställen utomlands besökte du?

Finland, om det räknas haha.

Vilket/vilka datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?

1 februari, 5 juni. Kommer sorgligt nog inte på något mer..

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Har väl haft en & annan förkylning, men ingenting allvarligt.

Bästa köpet?

Min nya tv, som jag faktiskt köpte igår.

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat, skönhetsprodukter & lägenheten.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Många saker, men bl.a mina fina vänner.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014?

Freak-Molly Sandén, Chandelier-Sia, All of me-John Legend, Din Soldat-Albin,Kristin Amparo, Se på mig nu-Medina & många fler.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag har haft mina perioder, men jag tror faktiskt jag har vart gladare i år.

Vad önskar du att du gjort mer?

Umgåtts mer med familjen & tagit hand om mig själv bättre o lyssnat på min kropp.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Hållt fast vid människor som jag inte skulle ha hållt fast vid så länge.

Hur tillbringade du julen?

Hos mormor och morfar med släkten.

Blev du kär i år?

Njaa, inte riktigt kär.

Favoritprogram på TV?

Kollar knappt på tv, men måste väl säga Paradise Hotel då haha.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Hata är ett väldigt starkt ord.

Bästa boken du läste 2014?

Tror faktiskt inte jag har läst någon bok i år.

Något du önskade dig och fick?

Yes.

Årets bästa film?

Oj.. Finns många, men kan inte komma på någon just nu hehee.

Vad gjorde du på din födelsedag 2014?

Skjutsade först mina arbetskollegor till flygplatsen, sedan så firade jag med mina vänner.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Finns alltid nånting, men äkta kärlek kanske hihi.

 

En person som du inte hade klarat dig utan i år?

Hanna

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2014?

Ganska basic, mycket svart.

Planer för 2015?

Har två resor inplanerade, annars så ska jag bara se till att fortsätta vara mig själv (haha klyschigt) och träna o må bra.

Vad ser du mest fram emot med år 2015?

Att starta ett helt nytt kapitel.

Tror du att år 2015 kommer bli bättre?

Det tror jag faktiskt.

Har du några löften inför år 2015?

Har inga löften precis, men ska se till att börja träna & ta hand om mig själv på ett bättre sätt.


Bästa minnet från 2014?

Har så många bra minnen faktiskt! Men ett är ju såklart studentveckan & den dag jag tog studenten, kommer aldrig glömma det

Vad var det bästa som hände 2014?

Att jag tog studenten. Jag klarade det, trots alla tvivel både från mig själv & andra.


Vad var det sämsta?

Vissa människor man har umgåtts med eller bara träffat, som har sugit ur en energi.


Fick du många nya kontakter?

Jo, men några stycken har man väl fått.

Är det något du saknat 2014 som du vill ha 2015?


Äkta kärlek hihi

 

          

lista | |
#1 - - emma:

Också en slags års-resumé ju, så himla kul att tänka efter vad man gjort och inte gjort under året! :)

#2 - - JoJo:

roligt att läsa dina svar! :) jag gjorde själv den där listan förra året :)

sv; roligt att du gillade min lista! :D

härligt att höra! :)
hur är allt idag? :)
kram

#3 - - Beatrice Jakobsson - Fotografi:

Roligt att läsa! :)

#4 - - hanna:

Hihi aw , loveu ♡♡

Upp