'I'm gonna live like tomorrow doesn't exist, like it doesn't exist.'

throwback.
 

Heej på er!
Ledig idag and I love it. Sov ut imorse & skjutsade Annelie till jobbet, vilket har betytt att jag har haft tillgång till bil hela dagen. Har gjort bort en massa ärenden (sånt som man inte hinner när man jobbar) och sedan kollat på de tv program som jag har missat i veckan.
Nu så ska jag alldeles strax fara & storhandla. Jag har då planerat att köpa en massa nyttigheter - ska försöka bli bättre på att äta nyttigare och hålla mig till godis och sånt på endast helgerna. Mår mycket bättre då & blir piggare, vilket behövs nu.
Hoppas eran helg har vart bra. pusshej!
ego pics | |
#1 - - Life of Johanna:

Låter som en skön ledig dag :)

#2 - - natalia:

Duktig du är som gjort massa äranden! :)

#3 - - Linda:

fin bild!:D

#4 - - JoJo:

ååh, snygg hårfärg! *.*

sv: usch, din stackare! hoppas att det går bra att jobba på julborden i alla fall :)

tack snälla du, jag mår mycket mycket bättre nu och kan äta vanlig mat igen! :)
hoppas allt är bra med dig idag! :)
förlåt för sent svar! :(
kram

#5 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Borde också bli bättre på att äta nyttigare. :)

Upp