torsdag.

Bild från en kväll i veckan då jag tände ljus, drack te & myste ner mig framför Gossip Girl.
 

Snart helg & jag har faktiskt helgkänslor trots att jag ska jobba på lördag, feels good.
Under veckan som gått så har jag hunnit med jobb, möte, träffat lite kompisar oooch jaa. Det var typ de, haha. De är några intensiva veckor nu med jobb då julborden drar igång, men det brukar gå bra även om de känns sjukt jobbigt sista veckan. Jobbar med härliga personer & det underlättar mycket.
Nu ska jag kolla på veckans PH avsnitt & sedan sova. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - natalia:

Du verkar trivas på ditt jobb, så skönt :) <3

#2 - - Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf:

Sv: Varsågod :) Säger bara sanningen!

#3 - - Life of Johanna:

Lät som en bra vecka även om det är mycket jobb :)

#4 - - JoJo:

gud vad jag är glad att jag inte behöver jobba på julbord längre! :P

sv; härligt att höra! :)
det är sådär, har åkt på en förkylning plus att en visdomstand gör ont som fan :( så nu är det massa värktabletter och halstabletter som gäller för min del. :(

hoppas du får en fin fredag! :)
kram

Upp