26/10

oldie.
 

Hej på er!
Denna helg har varit fullspäckad med jobb! Nog känns det allt, men kommer bli gött när lönen kommer.
Har även bott hos mamma i helgen, alltid trevligt att umgås med henne och syskonen.
Nu under kvällen så har morfar skjutsat tillbaks mig till stan & då hann jag med att storhandla, så nu är kylen & frysen fullproppad.
Ska ta det lugnt resten av kvällen, tänkte ta en långdusch med hårinpackning & ansiktsmask och sedan så ska jag se veckans PH avsnitt innan jag lägger mig. puss!
vardagligt | |
#1 - - JoJo:

sv; åh låter som en härlig avslutning på helgen! :) jag skulle själv behöva göra både en ansiktsmask och hårinpackning :) får göra det någon dag i veckan :)
jag låg bara i soffan och kollade på sons of anarchy hela kvällen igår. hahah! :D
hoppas att du har fått en bra start på veckan! :D
kram <3

#2 - - jossan:

Lät som en bra dag & kväll:)

sv: Tack så mycket! :D

Upp