.

selfies innan wooork.
 

Hej på er! Idag så steg jag upp strax efter elva, skönt att få sova ut. Gjorde i ordning väärldens godaste chevré sallad till lunch och satte mig vid datorn framför lite serier.
Sedan så gjorde jag mig redo för jobbet och for iväg för att jobba. Har varit lite småirriterad under dan, men det har gått över nu efter några timmar på jobbet hihi. Nu väntar två arbetsdagar till, sedan så är det dags för halloween!
Nu ska jag lägga mig framför lite serier igen & sedan sova. gonatt!
ego pics | |
#1 - - Amanda:

Så fin :)

#2 - - kaffehörnan:

skönt du kände dig bättre efter ett tag

#3 - - Emmy:

Vad skönt det är när irritationen släpper under dagen :)

#4 - - Life of Johanna:

Skönt med sovmorgon, det skall jag ha imorgon :)

#5 - - natalia:

Hej! Skulle du vilja hjälpa mig med att vinna en tävling?

Läs mer här : http://nattis98.bloggplatsen.se/2014/10/30/10910129-hjalp/

Skulle betyda guld om du ville hjälpa mig!


Kram!

#6 - - Life of Johanna:

Tack så mycket :)

#7 - - jossan:

Härligt med lite jobbtimmar ju :D
Ska du göra något speciellt ikväll/imorgon då nu när det är halloween? :)

#8 - - jossan:

Härligt med lite jobbtimmar ju :D
Ska du göra något speciellt ikväll/imorgon då nu när det är halloween? :)

#9 - - JoJo:

vad gott med chevrésallad! :)

sv; vad bra! :D

ja jag måste göra det :)
härligt att allt är bra med dig :) det är bra med mig också, väldigt trött bara efter arbetsveckan. idag blev det en timme och förtio minuters övertid dessutom. :P hoppas du får en fin helg! :) är du ledig denna helg? kram

#10 - - Amanda♥:

Vad fin :)

#11 - - jossan:

sv: Men vad roligt det lät :)
Jag var med två kompisar igår och chilldrack lite på ett mysigt ställe, blev ingen halloweenfest för mej i år tyvärr, tråkigt tycker jag haha :(

Upp