'When everything starts to fade, you don´t have to be afraid, no you don't have to be afraid.'

Dagens middag: västerbottenslax, spenat, ärtor, fetaost & citronvatten. Mums!
 

Åh, vad denna dag har varit bra! Jag har varit ledig och fick sova ut imorse och det var välbehövligt. Sedan så har jag hunnit med allt jag hade planerat idag, vilket känns riktigt härligt.
For in till stan för ett ärende på banken och lite annat. Sedan så har jag hunnit städa lägenheten, tvätta & bara tagit det lugnt hela dagen.
Och klockan åtta så ska jag iväg & köra ett pass Bodycombat, kan äntligen komma igång med träningen igen efter en förkylning + en massa jobb.
Hoppas ni också har haft en bra tisdag!
vardagligt | |
#1 - - michelle bergström:

Lax är riktigt gott! Lätt den godaste fisken :) sv: det är alltid kul med nya grejer, dock mindre kul när saldot på kontot minskas, hahaha ;)

#2 - - Charlotta Hägg:

Sv: Ja, verkligen:) Det där såg gott ut! Vad jobbar du med? =) KRAM!

#3 - - Amanda:

Ser gott ut :)

#4 - - Emmy:

Alltid skönt att få köra på med träningen igen när man har återhämtat sig efter sjukligheter :)

#5 - - VERONICA - fashion blog:

Åååh så härligt det ser ut, mums vad gott! :) Ha en fantastisk onsdag, hoppas du får en riktigt grym dag! Kramar!

#6 - - Amanda:

Jag är på väg att flytta till USA för att jobba som au pair. Jag är just nu i matchningsprocessen och väntar på att hitta den perfekta familjen! Kika gärna in på min blogg och följ med på mitt äventyr :)

#7 - - Elin:

Tack så mycket! :D

Åh det där såg riktigt gott ut, perfekt sås! Haha :D

#8 - - linah:

mumsigt:D

#9 - - Life of Johanna:

Såg smarrigt ut

#10 - - JoJo:

vad gott det ser ut att vara! :)

sv; ja jag måste fan själv ta mig tid för det snart känner jag :)

härligt att höra tjejen! :)
hoppas att allt är bra med dig idag! :)
kram <3

#11 - - amanda:

Gott och nyttigt! :)

#12 - - linda:

de såg gott ut

#13 - - kaffehörnan:

skönt och hinna med lite, så gott de ser ut

Upp