14 september

 
Hejsan!
Så var denna långa arbetsvecka slut. Har jobbat sex dar denna vecka, men cash is king! Är ledig imorgon och då ska jag först och främst ta en riktig sovmorgon och sedan så har jag inte så mycket inplanerat, ska försöka städa lägenheten som ser ut som ett bombnedslag nu haha.
För övrigt så hade jag en riktigt trevlig kväll igår. For till Annelie efter jobbet, hon bjöd nämligen på trerätters middag. Träffade även lite släkt och familj där, då dom också var bjudna.
God mat, trevligt sällskap och vin + öl var vad kvällen bjöd på. Senare under kvällen så körde vi lite Singstar och efter de så promenerade jag hemåt med Tobbe & Hanna. 
Nu så tänkte jag plocka ihop sista tvätten, fixa ansiktsmask och sedan ta o lägga mig. Gonatt på er!
jessicas | |
#1 - - Charlotta Hägg:

Sv: Vad härligt:) och fin bild på dig!

#2 - - Amanda Johansson:

Jättefin bild ! :)

#3 - - Morgan:

Hej! Delta gärna i min veckansblogg tävling och vinn en länkning :D

/Morgan - Bög och spermadonator

Upp