IDAG

 
Idag har jag en down dag. Känner mig nere och inte peppad på nånting alls.
Sitter och kollar kläder på internet och lyssnar på musik, medans syrran & hennes kompis leker med katterna.
Räknar inte med något mer bloggande idag, ska försöka bli piggare. puss!
jessicas | |
#1 - - Julia:

Fin bild!

sv: Åh tack så jätte mycket! kram

#2 - - Johan:

Ibland har man sådana dagar och det är helt okej. Man kan inte alltid må bra och vara på topp, that's the truth :)

SV: Ja, gör det, den är riktigt bra tycker jag :)

Haha ja, jag kan tänka mig det, det var det när Tissen var liten också, lite väl mycket lek ibland tyckte jag ;)

#3 - - N:

Ibland har man tyvärr sånna dagar :(

#4 - - Julia:

sv: Åh tack så mycket! Det hade jag! kram

#5 - - hanna:

alla kan ha såna dagar, men det är bara hoppas du känner dig på bättre humör i morgon! kram!

#6 - - Julia:

sv: Ja rosa naglar på sommaren är verkligen sjukt fint!kram

#7 - - hanna:

ja men det låter bra! alla har sina dåliga dagar och sen kommer det oftast väldigt många bra dagar sen istället :D

#8 - - johanna:

Riktigt fin blogg! :)

Upp