'We are the heroes of our time, but we´re dancing with the demons in our minds.'

 
Söndag idag då & jag har lördagsfeeling haha.
Jag har jobbat idag och efter jobbet så cyklade jag förbi solariet för att sola. Nu sitter jag hemma och kollar på Förhäxad. Skulle lätt kunna gå och lägga mig nu, men jag ska försöka hålla mig vaken. Ikväll så blir det nog att träffa nån kompis och sen sova. Imorgon så är jag ledig, blir kanonbra de!
ego pics | |
#1 - - N:

Fin du är!

#2 - - Julia:

Så fin du är!

sv: Åh tack så mycket! kram

#3 - - Matilda Johansson:

Fin bild! :)

#4 - - Netti:

Vad härligt med en ledig måndag finis! Kram

#5 - - VERONICA - fashion blog:

Gud så fin du är! :) Ha det bäääst!

#6 - - Julia:

sv: Åh tack så jätte mycket! kram

#7 - - Johan:

Haha, jag tycker det är jätteskönt att gå och lägga sig en stund sådär på eftermiddagen ;)

SV: Ja det var väl för tur det, att värmen kom till slut ändå! :)

#8 - - linah:

åh så fin du är!

#9 - - Johan:

SV: Ja, jag tycker sådant är jätteintressant och det är väl något sådant jag vill jobba med sen också. Ja, kanske inte just tiden då, men psykisk ohälsa och hur man kan påverka sitt eget liv :)

Ta hand om dig Jessi! :)

#10 - - Matilda Johansson:

Låter mysigt! :)

#11 - - norrbotten emmish:

så snygg färg på håret =)
/Ha en toppen söndag

#12 - - VERONICA - fashion blog:

Guuud så vacker du är! Rådiggar ditt hår :) Kramar fina!

#13 - - MATILDA ROSQVIST:

så fin!

Upp