Beauty isn´t about having a pretty face. It´s about having a pretty mind, pretty heart and pretty soul.

 
Torsdag idag & jag har varit helt ledig. Sov ut idag, vaknade klockan ett och det var så skönt. Hade inte ens ångest över att jag sov så länge.
Har haft en riktig lat dag idag. Jag och Hanna har gjort en gemensam beställning från Mac, so exited! Sedan så har jag kollat lite bloggar och youtube videos för smink inspo, så längtar verkligen tills beställningen kommer.
Beställde pizza till middag idag, kände mig lat och tyckte jag förtjänade de hihi. Medans jag åt så har jag kikat på Lost, vilket jag fortfarande gör. Men ska strax hoppa in i duschen, fixa ansiktsmask och sedan så blir det nog sovdags. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - hanna:

åh så fin du är!
hihi åh tack blir så glad :D

#2 - - Life of Johanna:

Lät som en härlig torsdag :)

#3 - - MartinaOlsson:

sv; ellerhur! :)

#4 - - hanna:

så lite så! hoppas du får en bra lördag :D

#5 - - JoJo:

älskar citatet som du har som rubrik, så himla sant! :) och du är så fin tjejen! :)

sv; skönt att du fick sova ut, äntligen! :D det fick jag själv göra idag, så jävla skönt. haha :P

hoppas att du får en fin helg! :D
kram

Upp