lördag

Två bilder från Paris - Moulin Rouge
 

Usch vad jag känner mig ofräsch. Min hy har fått världens breakout och det är aldrig kul när ens hy är dålig, måste säga att de gör mycket för självkänslan. Tror att de beror på att jag har varit så stressad senaste tiden och ätit dåligt. Jaja, ska inte prata om hur dålig min hy är för tillfället.
Idag så har jag jobbat och det har funnits nåt att göra hela tiden, vilket är bra för då går tiden snabbt. Ikväll så lutar det åt Mello mys med tjejerna och sedan så blir det bums i säng då jag ska upp o jobba imorgon också.
Ha en trevlig lördag!
vardagligt | |
#1 - - Sara:

härliga planer! :)

#2 - - JoJo:

hoppas att din hy blir bra snart igen! <3

sv; tack fina du! :)

ja det är så bra och sant! har själv lagt upp det citatet på instagram för länge sen :)

hoppas din helg har varit fin! :)
kram på dig

#3 - - Emelie:

Kul med mello, vad tyckte du om veckans deltävling?

#4 - - hanna:

åh så coolt :D dit hade jag också vela åkt!

#5 - - JoJo:

sv; ja, den är riktigt bra! :D har du sett filmen? ^^

härligt att höra att helgen har varit bra! det har min också varit, tack! :)

kram

#6 - - linah:

så fina bilder!

Upp