'At worst I feel bad for a while, but then I just smile, I go ahead and smile.'

Dagarna bara flyger fram, förmodligen för att jag bara har bra & roliga dagar att se fram emot just nu!
Jobbade 7.30 - 12 idag och på väg hem från jobbet så hämtade jag ut ett paket och köpte nya jeans. Hann dumpa grejerna hemma, sedan så åkte jag till Klipphörnan för att möta upp Hanna & Gabriella och bli fin i håret. Oh my god, är så jääkla nöjd!!
Åkte sedan med Gabban in till stan igen och kikade lite, sedan så blev det hem och äta middag.
Och nu under kvällen så hämtade Annelie upp mig och då åkte vi till Solbacken för att kika på resväskor, så nu har jag köpt mig en resväska och tagit ut lite pengar till resan.
Börjar känna mig trött nu, så ska städa undan lite och sedan så blir det nog en tidig kväll ikväll. pusshej!
 
 övre bilderna är före & undre efter. Ni ser ju bara, gryymt!
vardagligt | |
#1 - - Life of Johanna:

Så snyggt det blev!

#2 - - SANDRATORN.SE - NYBLIVEN MAMMA!:

Åh, vad fint det blev! Häftigt! :)

#3 - - JoJo:

MEN LÄGG AV SÅ SNYGGT HÅR!!! :o

#4 - - linah:

grymt fint:DDD!

#5 - - Johanna:

Snyggt!

#6 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Men nej så snyggt! :)

#7 - - Klara Andersson:

snyggt det blev!

#8 - - Emelie:

Så snyggt det blev!

Upp