Nattligt inlägg

3 mobilpics från firandet hos farmor i söndags.
 

Jahaja, jag skulle alltså försöka göra en tidig kväll ikväll... Men här sitter jag & bloggar klockan tio i ett på natten, bra där haha!
Nä, men jag åkte med Nellie & Gabban till Hanna & Alle för att umgås med dom en stund under kvällen. Mycket trevligt och jag jobbar ändå kväll imorgon, så då måste man ju passa på.
Kom även på att jag har en massa bilder & saker att blogga om, så jag tänkte försöka göra några tidsinställda inlägg när jag är i Paris, så blir det inte helt tomt här + att jag får användning av det materialet då.
Nu så ska jag iaf ta och lägga mig, så gonatt på er!
härliga häng | |
#1 - - Life of Johanna:

oh tårta! :)

#2 - - Caroline Blomberg:

men åh mysigt det ser ut!

#3 - - Klara Andersson:

fina bilder!

#4 - - SANDRATORN.SE - NYBLIVEN MAMMA!:

Det förstår jag! (: Jag ska också försöka ta mig mod att göra något nytt med frillan nästa gång. :D

#5 - - SANDRATORN.SE - NYBLIVEN MAMMA!:

Haha, sant! Men blir det gräsligt så kan man oftast rädda upp det igen. I annat fall är det vinter så man kan ha mössa på sig. :P

#6 - - SANDRATORN.SE - NYBLIVEN MAMMA!:

Men visst, så är det! (:

#7 - - Jennifer s Gidlund:

vad god tårtan såg ut! :D

#8 - - Robex Lundgren:

grattis

#9 - - Life of Johanna:

Ja, man fick lite sommarlängtan :)

#10 - - Life of Johanna:

Javisst är den vagnen fin!

När åker du till paris?

#11 - - Life of Johanna:

åh härligt! Hur länge är du borta?=)

#12 - - Life of Johanna:

Lagom med en weekend sådär. skulle med vilja åka till paris :)

#13 - - Sara:

Gott! :D

#14 - - Klara Andersson:

grattis♥

Upp