Back on track

Bjuder på denna från arkivet
 

Heeej, känner mig äntligen back on track efter en sjuklig helg och fullspäckad vecka med alldeles för lite sömn.
Nu börjar jag tagga inför helgen och det är ju snart - bara en arbetsdag kvar, wihoo! Efter jobbet imorgon så åker jag och några vänner till Byske för att käka på Bianco. Deras pizza är guudomlig!
Och på lördag så är det dags för Piteå dansar & ler. Kommer bli så kul!
Nä, tänkte hålla mig till ett kort inlägg nu så jag får nån sömn inatt. Så nu ska jag bara borsta tänderna och sedan så hoppar jag i säng. Gonatt!
vardagligt | |
#1 - - N:

Härligt!

#2 - - MATILDA ROSQVIST:

åh gott med pizza :D

#3 - - Emelie:

Låter väldigt härligt!

#4 - - ISA:

Hoppas helgen är jättefin! :)

#5 - - Vanessa andersson:

Härligt :D

#6 - - Emma Engström:

Hoppas du haft en bra helg! :)

#7 - - hanna:

fin du är :D

#8 - - Erica:

Hej! Veckans blogg är nu avslutad & vinnarna är uppe. Kika in & se om just du vann!, & om inte så kommer det en ny chans redan i morgon. Kram :)

#9 - - Izabella :

Har en veckans blogg tävling uppe på min blogg, kika gärna in och delta! Kraaam 😊😘

#10 - - Emeline:

fin blogg du har! :D

#11 - - Erica:

Hej! Har precis startat upp en veckans blogg-tävling. Är du sugen på att vara med så är det bara att kika in & anmäla sig. Kram! :)

#12 - - Felicia Ericsson:

Härligt!! :)

#13 - - Elin:

Låter jättehärligt!

#14 - - Nicole:

Härligt! :)

#15 - - Johan:

Piteå dansar & ler, är det någon festeivaleller något eller? :)
Hoppas att det var kul iaf!

SV: Ja det är det verkligen! Här har du en jag gjorde i våras om du vill läsa: http://schumacher4ever.blogg.se/2015/april/det-har-visste-ni-inte-om-mig.html

Hoppas att det blir bra i Turkiet i höst då! Hoppas att oroligheterna har lagt sig litegrann då...

#16 - - Erica:

Åh, pizza, nu blev jag hungrig, haha.. :)

#17 - - Johan:

SV: Härligt att höra! :)

Det tycker jag att du ska göra om du inte redan gjort det :)

Ja, det har ju varit några terrordåd där nu, har inte läst så mycket om det, men sådant är ju aldrig kul... :/

#18 - - Emelie:

Härligt!

Upp