Lär känna mig lista:

OM DIG
 
1. Vad heter du? - Jessica Magnusson.
 
2. Vart kommer du ifrån? - Sverige.
 
3. Hur lång är du? - 159 cm.
 
4. Din skostorlek? - 38.
 
5. Din stil? - Jag har ingen speciell stil, klär mig i det som jag tycker är fint.
 
6. Hade du bra betyg i skolan? - Helt okej. Hade jag ansträngt mig mer (vilket jag ångrar att jag inte gjorde) så hade jag haft bättre betyg.
 
7. Vart bor du? - Skellefteå.
 
8. Har du några smeknamn? - Jessie, Jessan.
 
9. Vad älskar du? - Familj, vänner.
 
10. Vad hatar du? - Folk som sviker.
 
 
 
 

DÅLIGHETER
 
11. Har du någon gång varit deprimerad? - Ja. 
 
12. Brukar du dricka alkohol? - Jaa.
 
13. Har du rökt? - Ja.
 
14. Har du tagit droger? - Nej.
 
15. Har du haft någon ätstörning? - Nej.
 
16. Har du varit i slagsmål? - Nej, det har jag inte.
 
17. Har du snattat från en affär? - Nej.
 
18. Har du snott någon annans pojkvän? - Nej.
 
19. Har du sårat någon med flit? - Nej, skulle aldrig såra någon med flit.
 
 
 
 
VEM
 
20. Vem ringer du när du är ledsen? - Brukar oftast inte ringa någon då, men skulle säga Hanna på den.
 
21. Vem träffade du senast? - Sandra & mamma.
 
22. Vem skrev du senast med? - Mormor.
 
23. Vem är du kär i? -
 
24. Vem vill du träffa? - Ingen aning faktiskt, haha. 
 
25. Vem litar du mest på? - Hanna.
 
 
 

HAR DU NÅGONSIN
 
26. Gråtit offentligt? - Ja.
 
27. Skadat dig allvarligt? - Nej, det har jag inte.
 
28. Strulat med fler än 1 på en kväll? - Ja.
 
29. Varit utomlands? - Ja, en gång (snart är de dags för min andra utlandsresa!).
 
30. Varit med på tv? - Nej, det tror jag då inte.
 
31. Gråtit över en kille? - Ja.
 
32. Träffat någon genom internet? - Ja, det har jag.
 
33. Blivit kär i en vän? - Nej.
 
34. Blivit tagen av polisen? - Nej.
 
 
 
 

IDAG OCH IMORGON
 
35. Vad har du gjort idag? - Inte mycket alls, har internetshoppat & sedan träffat min mamma & lillasyster.
 
36. Vad har du haft på dig idag? - Mjukiskläder.
 
37. Hur har du mått idag? - Helt okej.
 
38. Vad ska du göra imorgon? - Jobba.
 
39. Vem ska du träffa imorgon? - Arbetskollegorna, det är de enda jag vet säkert.
 
 

UTSEENDE
 
40. Är du utseendefixerad? - Nej, men jag älskar allt som har med utseende att göra.
 
41. Sminkar du dig varje dag? - Nej.
 
42. Hur fixar du ditt hår? - Till vardags så gör jag inte så mycket med de, låter de oftast bara vara eller sätter upp de. Till fest så brukar jag locka håret.
 
43. Använder du lösnaglar? - Ja.
 
44. Använder du löshår? - Ja.
 
 
 

SKULLE DU KUNNA
 
45. Skulle du kunna förlåta otrohet? - Nej, det skulle jag ha väldigt svårt för.
 
46. Skulle du kunna plastikoperera dig? - Ja, men då för att fixa till något som jag inte är helt nöjd med.
 
47. Skulle du kunna flytta utomlands ensam? - Det skulle va jävligt spännande, men tror det skulle vara väldigt kul också, så ja.
 
48. Skulle du kunna raka av dig allt ditt hår? - Nej, då ska det vara av en väldigt bra anledning.
lista | |
#1 - - Netti:

Vilken bra lista och den måste jag sno! :-D

#2 - - ♫♪ sandra:

kul att läsa :)

#3 - - Johan:

Sådant här är kul tycker jag. Man lär känna bloggaren bakom bloggen lite mer, och så är det ju kul att det inte bara är jag som har träffat någon via nätet... Tror nog det blir vanligare och vanligare :)
Var var du när du var utomlands och var bär det av nästa gång? :)

SV: Åhmen de är så fina, bondkatter är de finaste tycker jag :)

#4 - - Emelie:

Så kul att läsa :D

#5 - - Filippa:

Rolig lista och guud såå snygga naglar!! :)

Upp