25/6

 
Förra veckan så for jag till Hanna för att fixa håret, ni ser ju skillnaden här ovanför haha. På förebilden (den övre) så var nästan all rosa färg urtvättad och blekningen hade börjat komma fram. Och på efterbilden så är utväxten fixad, den rosa färgen är påfylld och vi har satt in löshår för att det ska bli tjockare. Så nöjd!
För övrigt så önskar jag att dygnet hade fler timmar ibland. Har haft så mycket som jag ska göra ikväll, men har knappt hunnit nånting. Det jag har hunnit är att betala räkningar och storhandla, vilket ändå känns skönt. Men ska även städa, duscha, färgbomba håret, epilera benen och så hade jag tänkt göra en tidig kväll, men vi får väl se hur det blir med den saken haha. Nej, nu ska jag sätta igång med allt så jag hinner klart innan det är dags att sova. pusshej!
jessicas | |
#2 - - Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare:

SV: Åh men tack snälla du, ska göra en enklare sminkning i lila i helgen som jag tror dem flesta kan öva sig till att göra snygg ^^ kramis!

#3 - - hanna:

men du vad snyggt!! :D

åh men tack fina du !

#4 - - Anonym:

åh va fint :)

#5 - - Life of Johanna:

Läckert

#6 - - Erica:

Vad snyggt det blev!! :)

#7 - - Emelie:

Åh så snyggt! :D

#8 - - Emma:

Alltså shit vilken förändring! Blev ju hur snyggt som helst! :D

#9 - - Johan:

Jag brukar ha jättesvårt att ta tag i sådant där framåt kvällen. Ska det städas eller handlas gör jag det helst på förmiddagen eller så, så länge det är möjligt så klart :)

SV: Ja, njut av ledigheten nu!! :D

Ja, det är de verkligen, älskar katter! :)

#10 - - sara:

Såå Snyggt! :D

#11 - - Amanda Engberg:

Så snyggt! :)

Upp