-

I brist på andra bilder så bjuder jag på denna.
 

Klockan är ganska mycket och det blir lite sent, men jag tänkte bara slänga in ett inlägg om min helg som har varit så bra!
I fredags så kom tjejerna hit för då hade vi planerat filmmys framför Fifty Shades of Grey. Somnade väldigt sent och på lördagen så kom Maja & Sandra till mig. Vi var hos mig ett tag innan vi begav oss vidare till Annelie. Där han vi spela lite Wii och sedan så gick vi till Max för att äta middag. Efter middan så köpte vi med oss lite gotta för att gå på bio och se Berättelsen om Askungen.
Och idag, söndag, så har vi hunnit vara hos mormor & morfar en sväng, sedan vidare till mamma och till sist så landade vi hemma hos Annelie igen. Då har vi kikat på lite serier och nu så är jag hemma och redo för sängen och att sova. Har en tuff jobbarvecka framför mig, men efter de så väntar en veckas semester så det ska förhoppningsvis gå bra.
Nä, nu ska jag kika igenom lite papper inför imorgon och sedan sova. Hoppas ni också haft en kanonbra helg, pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Klara Andersson:

fifty shades of grey är såå bra!

Upp