'Save your advice 'cause I won´t hear, you might be right but I don´t care.'

 
Alltså okej, jag kanske är jätteefter, I don´t know men hur som helst - hittade Aloe Vera drycken  på 1,5 liters flaskor. Lyckan där! Sen att dom var billiga (kostade bara några kronor mer än en liten flaska) gjorde ju inte saken sämre. Så köpte med mig några flaskor hem hihi.
 
Okej, nu skulle inte detta inlägg handla om Aloe Vera, så hur mår ni? Jag är trött men mår bra. Har jobbat idag och det har varit lite stressigt hela dagen, men det ledde till att dagen har gått fortare så det är ju nice.
Igår så skjutsade jag förresten Tobbe så han kunde ta firmabilen och åka till Umeå för att jobba, så då blev hans bil över och den kommer jag själv att använda i veckan hihi.
Nu ska jag fortsätta kika på The Following, pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Klara Andersson:

åå alovera drycken är så gott, härligt att du fick dom till bra pris eftersom dom var större storlek

#2 - - Life of Johanna:

Jag har inte ens smakat den drycken haha

#3 - - linah:

goaste drycken! älskar aloevera:D

#4 - - Life of Johanna:

Skall absolut testa den någon gång

#5 - - mathilda:

Tycker den drickan ser så läskig ut så har aldrig vågat smaka... Ha en fin dag :D

Upp