Hej Igen

 
Puuh, vilken vecka! Har egentligen haft en lugn vecka jobbmässigt (tre dagars jobb & en utbildningsdag) men det har ändå varit tungt. Har sovit alldeles för dåligt och så har jag varit lite halvkrasslig, som tack och lov börjar kännas bättre nu.
Jag fick helg redan i torsdags, hur skönt som helst att få tre dagars ledighet. I fredags så åkte jag till Solbacken med Hanna & Gabriella. Då blev det att shoppa kattgrejer & så sprang vi en sväng på systemet. På kvällen så var det fest hos mig och det var riktigt trevligt.
Idag, lördag, så har jag sovit ut och sedan umgåtts med familjen. Och helgen är inte över än, har en bra söndag inplanerad också. pusshej!
ego pics | |
#1 - - Anonym:

så fin :D

#2 - - hanna:

vad fin du är!

#3 - - Life of Johanna:

inget kul när man inte får sova som man vill :(

#4 - - Jessy:

Fin du är!

Upp