.

Gammal bild, som jag tror att jag aldrig har lagt upp.
 
I helgen har jag haft ångest. Har haft ångest över att jag inte har gjort någonting. Ångest över att jag har sovit bort halva dagarna. Ångest över att jag har ätit choklad. Ångest över jobbet. Ångest över min lägenhet.
Har i princip haft ångest över allting känns det som. Därför så känns det skönt att det snart är en ny vecka. Som ni förstår så har jag inte haft en så jättebra helg. Men tyvärr så har man ju såna dagar också.
Jag blickar i alla fall framåt nu mot en ny vecka och hoppas på en bra sådan. puss!
jessicas | |
#1 - - AnnKatrin Magnusson:

Kram ❤️ Love you!!

Svar: <3
None None

#2 - - Lis Mari:

fy din stackare! Jag hade typ samma, men var så dunderförkyld att jag knappt orkade ens försöka bli av med ångesten.

#3 - - Lis Mari:

sv: ja, men jag upptäckte nu att jag har gått upp för mycket i vikt, så jag vet inte om jag ska banta eller bara tänka om >.< Vet att jag inte får tänka så alls, men... gaaah!!!

#4 - - Johan:

Du har helt rätt, man får ha sämre dagar sådär, men att du skriver om det är positivt. Psykisk ohälsa är viktigt och inget som ska gömmas undan. Det har lyfts fram i ljuset betydligt mer på senare år, men det är långt kvar, men därför ftycke jag det är jättebra att du lyfter fram det såhär.

SV: Ja, det har den verkligen gjort...

Härligt! Här är det ingen snö än...

Upp