Every day may not be good... But there is something good in every day.

 
Alltså lyckan när jag gick till jobbet idag - snööö! Jag älskar snö, särskilt den första snön haha. Sen blir man ju självklart less efter ett tag, men nu ska jag njuta av att det är vitt på marken (som jag hoppas inte har försvunnit imorgon).
Nu har jag jobbat klart för i veckan & jag har en ledig helg att se fram emot. Kvällen ikväll blir dock inte så spännande, har tvättid och så ska jag städa. Men då är det helgfint sen iaf.
Just nu så kollar jag på förra veckans idol avsnitt. Kom på idag att jag hade missat de, så passar på att se de innan kvällens avsnitt.
Hoppas ni får en bra helg, pusshej!
vardagligt | |
#1 - - sara:

Såå kul med snö!! :D

#2 - - linah:

härlig bild!<3

#3 - - Johan:

Det kom lite snö här i torsdags med, men den är borta nu igen. Ligger den kvar hos er?

SV: Väldigt mycket sitter i priset skulle jag nog säga, nästan allting. Eller, det är iaf oftast det som slutligen fäller avgörandet för en lägenhet man kan tänka sig att bo i :)

Upp