'They say that time´s supposed to heal ya, but I ain´t done much healing.'

2013-04-17. Att det redan är två år sedan denna bild togs? Helt galet vad tiden går fort!
 
Godmorgon fredag! Eller goddag kanske man säger, men ska jag vara helt ärlig så vaknade jag ganska nyss haha...
Vad har ni för planer idag då? Själv så har jag inte mycket inplanerat, hade tänkt ta en mysdag nu då jag är ledig. Egentligen har jag sjukt mycket jag måste göra, men vad tusan - jag skjuter upp de litegrann moohaha!
Jag ska tvätta nu under dagen och ikväll så ska jag fara förbi en Halloweenfest med tjejerna. Kommer vara nykter ikväll, men ville ändå fara dit en stund och umgås med dom.
Nej, nu tänkte jag ta mig något att äta och sedan faktiskt kolla in någon film. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Viktoria Eriksson:

härligt med mysdag och fin bild :)

#2 - - Emma Engström:

Vad roligt med en Halloweenfest :D Kram

#3 - - Emma:

så fin du är! :)

Upp