Torsdag

Bästa Grey´s.
 
Hejsan!
Hoppas ni mår bra, det gör då jag. Startar dagen med en liten sovmorgon innan det är dags för jobb. Jobbar 12 - 21.15 och imorgon så är jag ledig!
Jag startade ju denna vecka med en ledig dag och sen så skulle jag tillbaks till jobbet på tisdagen. Men jag blev hemma då också, då jag lyckades dra till mig en lätt brännskada över hela armen & handen. Så en sjukskrivningsdag och det känns som att det var jättelängesen jag var på jobbet, haha.
Nu är det ju snart Halloween också och den årliga Halloweenfesten går av stapeln på fredag. Tyvärr så missar jag den, då jag ska upp tidigt på lördagen för att jobba. Det känns lite surt då de börjar va en årlig tradition att gå ut då, men det är bara att bita i de sura äpplet och tagga till nästa år istället. Tjänar då pengar istället för att spendera dom;)
Hoppas ni får en bra dag, pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Netti Starby:

Aj för brännskadan och hoppas det blir bättre. Krya på dig! Kram

#2 - - MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

#3 - - Nimo:

Krya!

Upp