Rubrik

 
Hej!
Gjorde ett tidsinställt inlägg idag, just nu så sitter jag på jobbet. Jobbar till kvart över fyra, sen så ska jag hem direkt och fixa i ordning det sista för ikväll så åker vi äntligen till Turkiet!
Förutom allt kaos som är där just nu så kommer det bli så himla roligt, jag är så peppad.
Uppdateringen lär bli dålig men desto bättre när jag kommer hem igen.
Ville egentligen bara slänga in ett sista inlägg innan jag åker. Hoppas ni får en bra vecka, för det kommer jag att ha! pusshej!
ego pics | |
#1 - - hanna:

vad fin du är !:D

#2 - - Johan:

Hoppas att du/ni har det riktigt bra där nere nu! Är nyfiken på att höra hur ni har haft det sen :)

SV: Det låter bra, hoppas att det blir mycket sol och värme... Är ju lite avundssjuk faktiskt... ;)

#3 - - emelie andersson:

så fin bild :)

#4 - - Johan:

Härligt att du har haft det bra!
Var det något som var bättre än något annat på själva resan? Eller något som var lite mindre bra?

Ta hand om dig!

Upp