2017

 
Här ovan ser ni mina mål för 2017.
Inte så många, men jag tycker det är ganska stora grejer, så det får räcka.
Dom tre första grejerna tar jag med mig från 2016. Lite pinsamt är det att jag inte lyckades med några av mina nyårslöften 2016... Men jag får göra ett nytt försök till nästa år, det ska banne mig gå!
 
Mina största fokus kommer vara att gå ner i vikt och att må bra. 2016 har varit ett riktigt pissår för mig och jag är så taggad på ett nytt år och en ny start.
Jag ska gå ner i vikt, jag ska bli hälsosam, jag ska må BRA!
Jag lämnar år 2016 med glädje och är så redo för 2017!
jessicas | |
#1 - - Johan:

Mål är bra tycker jag, bättre än löften.
Ett löfte är mer definitivt, det sätter mer press och krav på en själv och man känner sig dåli om man inte uppfyller dem.
Ett mål är mer långsiktigt. Det behöver inte vara så definitivt att just det här och det här ska göras just i år, har jag gjort en del av målet när året är slut så är det bra. Viktigast tror jag dock är att sätta upp mätbara mål. Att kanske säga att du ska gå ner xx kg eller på vilket sätt du ska bli mer hälsosam, inte bara ATT du ska bli det.
Bara några tips sådär ;)

SV: Det var ju surt!
Jag hoppas du hittar en annan tvåa som du kan satsa på snart istället! :)

Hur stora proportioner mjölk och frön har du då?

Gott nytt år får jag väl passa på att säga nu då också, om vi inte hörs inom det närmsta dygnet! :)

Upp