It's not the future that you´re afraid of. It's repeating the past that makes you anxious.

Älsklingarna fick nya leksaker igår och det blev succé. Det är alltså den rosa saken ni ser på bilderna, dom sov med den också, haha.
 
Eloge till mig, tycker jag har varit duktig på att uppdatera idag hehe. Men jag har haft en hemmadag, så då har jag passat på att redigera bilder och uppdatera.
Just nu så sitter jag med en sovande katt bredvid mig och en fuktgivande ansiktsmask i ansiktet. Min hy har varit så torr, så det behövdes. Så hoppas jag att den blir bättre till imorgon.
Annars så har det som sagt varit en hemmadag, jag har tvättat hela dagen och bara chillat. Var även en sväng på Ica och handlade lite. Nu under kvällen så har jag epilerat benen, noppat ögonbrynen och nu har jag som sagt ansiktmask i fejset. Är så redo för nyårsafton!
Vi får se om vi hörs så mycket mer i helgen, kan inte lova någonting. Tänkte slänga upp en nyårslista imorgon men annars så hörs vi snart igen. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Jessica Högberg:

Hoppas nyårsnatten blir magisk!!

Upp