'Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand. Now this is my life, my friend, and I can´t be no one else.'

 
Jajmensan, idag har jag hämtat nycklarna till den nya lägenheten! Känns så himla kul. Det blir nog att börja köra lite lådor ikväll och sen så tar vi resten imorgon. Så förhoppningsvis så får vi dit allt till imorgon.
Ska bli så kul sen att packa upp allt, inreda och göra det fint. Planerar in en tripp till Ikea också, men det får bli lite senare, när man har sett vad man behöver köpa osv.
Sitter & kollar på Criminal Minds just nu och dricker red bull, så kommer bli pigg sen och orka packa en massa haha. Så det ska jag göra resten av dagen - packa. pusshej!
jessicas | |
#1 - - Eleonora Adriana ♥:

Kuuul :)

#2 - - Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete:

Åhhh va spännande!!!<3

#3 - - Sigrid:

Så roligt! :)

#4 - - Johan:

Åh vad roligt!
Fick ni dit allt igår sen och har du börjat komma i ordning någonting redan nu? :)

SV: Ja, det var en jättehärlig och fin dag! Gjorde inte så amycket tt solen inte tittade fram tycker jag, men klart det hade varit ett + om den hade gjort det :)

Det tycker jag att du ska göra! De har ju 50% på Goodlife just nu :)

#5 - - anneli:

Nej vad kul! jag måste vara en av de få som älskar att få flytta, haha ;)

Upp