PAKET

Försökte ta kort på paketet och då kom kissen o ville ha uppmärksamhet istället haha.
 
 
Paketet som jag hämtade ut igår innehöll lite påfyllning av hudvård. Gjorde en beställning från Skincity och det blev produkter från mitt favoritmärke, Paula's choice. Det blev en ansiktstoner, dagkräm och ett serum.
Serumet har jag haft förut, men tonern och dagkrämen har jag inte prövat på. Har haft annat från detta märke (dom har så många bra produkter), så ska bli spännande att testa lite nytt.
beauty | |
#1 - - Johan:

Det är alltid lite kul med paket sådär tycker jag, dels att öppna, dels att testa lite nytt, som du säger :)

Haha, min katt vill alltid vara med, kommer och jamar och stryker sig :)

#2 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Kul med lite nytt :)

#3 - - Mina:

Nice!

#4 - - Felicia[17år&rullstolsburen]:

Sv: Tack snälla!
Haha åh härligt :D

Hoppas dom fungerar bra :D

#5 - - ellia:

Typiskt katter.
Varje gång jag vill fotografera mina så går det inte men så fort jag ska ta kort på något som inte kräver att de är i bild så ska de alltid vara med ^^

Upp