Take risks. If you win, you will be happy. If you lose, you will be wise.

 
Heej på er!
Några dagar senare men hur var eran midsommar? Min var så himla bra! Vi var hemma hos Hanna & Alle o det kom en massa folk dit. Vi grillade, satt ute, drack, spelade kubb osv. Kanonbra kväll!
Jag tänkte lägga upp dom få bilder jag tog, tyvärr bara mobilbilder. Jag måste bli bättre på att ha med mig kameran, känner jag. Hade alltid med mig den förr och det är ju så kul att kolla tillbaks på såhär i efterhand.
Jaja, när det här inlägget publiceras så sitter jag i frisörstolen. Nice att bli fräsch i håret inför stadsfesten.
Vi höres, pusshej!
härliga häng | |
#1 - - Johan:

Det låter som en fin och mysig midsommar! :)
Jag tycker inte midsommar är sådär jättemycket att fira och vi har inte så många vänner här i närheten, så det blev väldigt lugnt. Bara jag och sambon hemma hos svärföräldrarna, utan svärföräldrar, för sambon är hundvakt där medan de är i spanien. Så ja, det blev väldigt lugnt, men en fin dag ändå :)

SV: Det har det varit här också, men nu har det varit lite sämre i några daga... Hoppas värmen återvänder snart!

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Det känns som att alla spelade kupp på midsommar :) Det kanske hör till på något vis.

Upp