""

Can we just take a moment and look at these nails? Här är alltså resultatet av mina nya naglar, är såå jäkla nöjd!
 
Standard att jag sitter och bloggar mitt i natten haha.
Imorse så tänkte jag på att jag inte har haft några symptom från magkatarren dom senaste dagarna och insåg hur skönt det har varit. Men såklart så fick jag ont i magen och halsbränna under dagen och det har kommit och gått litegrann under hela dan. Så typiskt! Hoppas på att få slippa det helt snart.
Annars så gick arbetsdagen bra och jag slutade tidigt idag. Efter jobbet så hämtade jag ut ett paket med påfyllning av schampo och balsam och sedan tog jag det lugnt resten av eftermiddagen. Under kvällen så blev det spelkväll med kompisarna, det var jättetrevligt och ett bra avslut på torsdagen.
Nu så ska jag göra mig redo för läggdags och sedan sova. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Netti Starby:

Wow vilka snygga naglar och jag förstår att du är så nöjd! :-D Kramis

#2 - - Miss Tosse Queen:

Riktigt snygga!

Svar: Ja denna ångest skojar man inte bort :( Tur man vet vad man mår bra av så man kan sysselsätta sig när den är som värst :) Tack för din omtanke!

#3 - - sandra:

fint!

#4 - - Tuva Björnwall:

men huuur snygga!?

#5 - - Liene Svärd:

Tack, så roligt du gillade dem :D

Grymt snygga!

Upp