Fredag

 
Alltså vad är det med vädret?? För nån vecka sen så var det snöstorm, alltså riktig jävla snöstorm. Sen blev de uppehåll och fint väder, sen blev de halka, idag när jag gick till jobbet så regnade det och nu när jag gick hem så snöade det. Haha, alltså kaos. Gud vad man klagar på vädret hela tiden, men de är väl typiskt svenskar att prata om och klaga på vädret haha.
 
Annat som har hänt idag: jag har haft ont i magen, varit sjukt trött, torkat kattspya, jobbat. Kul dag va? Haha, nej inte särskilt. Men det är fredag, så jag är på bra humör ändå.
I nuläget så sitter jag med hårinpackning i håret, ska låta den verka en stund till och sedan skölja bort den. Efter det så ska jag kika på nåt avsnitt av Tunnelbanan och sedan lägga mig. Hoppas eran fredag har varit bra, pusshej!
ego pics | |
#1 - - Angelica:

Måste bara säga att jag är totalkär i ditt hår!

#2 - - eva linah:

åhh älskar ditt hår!!
ha en grym helg, fast kattspya var ju mindre kul;)!

#3 - - Josefin :

Vilken fin färg på håret! :)

#4 - - V I L M A L A ♔:

Så fina drag du har :O xx

#5 - - Liene Svärd:

Vädret är upp och ner här i Sverige :P hehe
Bra med hårinpackning. Vad brukar du köra för sort?

#6 - - Linda:

Vädret suger här hemma i Tyskland:/

#7 - - Johan:

Växlande väder, minst sagt ;)

Min fredag var helt okej, men slutade dåligt. Idag är det dock bättre humör på mig igen :)

SV: Ja det får du göra, men som sagt, du har iaf kommit ett ganska ordentligt steg på vägen, i och med att du själv är medveten om problemet :)

#8 - - Tuva Björnwall:

så fin du är!!

Upp