Torsdaaag

Sötisen hära.
 
Vilken bra & produktiv torsdag jag har haft idag!
Jag jobbade ett kort pass på jobbet, 7.45 - 13.15. Efter jobbet så for jag hem, fixade till mig lite och bytte om från arbetskläder till vardagskläder. Startade en tvättmaskin och så hade jag en celsius i kroppen så hade jättemycket energi, så jag började städa undan i lägenheten och dammtorka. Imorgon så ska jag dammsuga och pynta inför halloweenfest!
Sedan så mötte jag Hanna utanför hennes jobb och så for vi på Solbacken för storshopping. Vi var inne på Rusta, ÖoB, Systemet och Ica. Jag köpte halloweenpyntet till imorgon, alkohol, första julklappen och nya blomkrukor + blomjord.
Just nu så sitter jag och kollar på tv, sedan så ska jag plantera om mina blommor, hämta sista tvätten och gå och lägga mig. Perfeekt!
vardagligt | |
#1 - - MADDISENJ.SE:

Vilken sötnos

Upp