Förkylning & snart Stockholm!

 
Suck, förkyld igen då. Jag var ju sjuk precis innan jag åkte till Rhodos, så för typ 3 veckor sedan. Och nu blir jag förkyld igen, precis innan jag åker till Stockholm. Kul...
Jag har inte precis haft den bästa dagen idag, mest pga av det.
MEN för att tänka lite positivt, idag var det invägning och jag har gått ner 2,8 kg sen jag kom hem från Rhodos. Först tänkte jag att det inte var så mycket, men hallå, 2,8 kg på 2 veckor det är bra (tycker jag). Wihoo!
 
Imorgon så är jag ledig och då ska jag tvätta heela dagen och vila upp mig. Sen åker vi då till Stockholm på fredag och jag kommer hem måndag kväll igen.
Nu måste jag gå & snyta mig, så jag kan andas igen.
vardagligt | |
#1 - - Caroline:

1,4 kg/veckan är BRA!! Krya på dig :)

#2 - - Mina:

Krya!!

#3 - - Johan:

Hade du det bra i Stockholm?
Är förkylningen bättre nu?

SV: Ja det är faktiskt kul att göra det! både gamla bilder och videor tycker jag, det är kul! :)

Upp