Hallo

Hejsan!
Nu är jag tillbaka från Stockholm. Det var så härligt med en weekend i huvudstaden och vi hade det så kul. Det var jag, min storebror, lillasyster, min moster & mina 2 kusiner. Vi har shoppat, varit på Grönan och ätit. Hehe, standard.
Men nu är jag då hemma igen och det är tillbaka till vardagen.
Jag är ledig idag, så har sovit ut och sedan åt jag proteinplättar till lunch, yummie. Har kikat lite på serier och nu så sitter jag med en färgbomb i håret. Ska sedan fixa till mig lite, gå och hämta bilen hos Annelie, handla och ikväll så åker jag till Hanna.
Vi höres sen, pusshej!
 
 Innan jag åkte till Stockholm så hämtade jag ut ett paket från BeyBey beauty, Helen Torsgårdens webbshop. Hade beställt två klockor och ett mobilskal, fick även en borste. Är så nöjd!
vardagligt | |
#1 - - Caroline:

Vad mysigt att åka till Stockholm :) fina produkter du klickat hem!

#2 - - Caroline Blomberg:

Så fina!

Upp