Senaste dagarna

 
Här har ni en bild från i lördags. Vi hade ordnat en överraskningsfest för Hanna som har fyllt år och hon blev så överraskad, så det var superkul! Så vi var ett gäng tjejer som drack, spelade spel och sedan gick vi ut på krogen.
Sedan har jag varit sängliggandes söndag, måndag och även hela dagen idag. Inte för att jag var så bakis men pga ångesten och oron. Igår fick jag mig dock ut en stund för att träffa Hanna och fara till solariet. Kändes skönt att få träffa henne och komma ut en sväng.
 
Idag har jag förutom att ligga i sängen även kollat runt lite på en ny kamera. Jag har hittat en som jag vill köpa och som jag kommer att köpa, men inte i nuläget. Känns mer som att jag bör satsa på möbler och inredning till nya lägenheten, så kameran får bli sen. Men jag ska försöka spara extra mycket pengar så jag ändå kan köpa den snart, för det tycker jag att jag förtjänar.
 
I nuläget så sitter jag och kollar på Biggest Loser, ska försöka lägga mig efter de. Imorgon så ska jag stiga upp redan vid sjutiden och tvätta. Längtar faktiskt efter att få tvätta och tömma tvättkorgen, hihi.
Pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Bella:

Åh vad roligt med överaskningsfesten!

#2 - - eva nah:

åh va roligt!

#3 - - elin:

Grattis till henne , kul med en överraskningsfest<3

#4 - - Linda:

Åh vad kul med överraskningsfest :D

#5 - - Johan:

Hoppas det käns bättre idag!
Låter som kloka prioriteringar där med kameran vs möbler och annat till lägenheten tycker jag!

SV: Härligt att det känns så! Den där känslan av "hemma" är nästan viktigast av allt :)

#6 - - Tilda Barkselius:

Åh vad kul med överrasknings fest!

#7 - - J:

Vad roligt!!

#8 - - Days by Johanna:

Kul med överraskningsfest :)

Upp