'Tell them I was happy and my heart is broken, all my scars are open, tell them what I hoped would be impossible.'

 
Idag var jag ledig från jobbet och en sak slog mig idag - livsstilen som jag har idag funkar inte.
Jag mår inte bra, jag är inte nöjd över mig själv, orkar inte bry mig om mitt utseende och jag orkar i princip aldrig göra något. Så jag har bestämt mig för att ta tag i livet och investera i mig själv. Ska ta tag i min hälsa (HUR många gånger har jag inte sagt de förr? Pinsamt Jessica!), jobba på ångesten och börja göra saker för min skull.
Ny lägenhet nu också och det ska bli en nystart för mig!
 
Jag var som sagt ledig idag och hade lite planer för dagen, men ni kan ju gissa hur det har gått. Well, sängen och tvn har varit mina vänner all day long. Sen så sov jag fruktansvärt dåligt inatt också, är halvkrasslig och jättetäppt i näsan, så jag har vaknat flera gånger och behövt sätta mig upp för att kunna andas. Jag håller tummarna att det går över fort!
Nu ska jag slå igång ett avsnitt av 90210 och så måste jag sova, såg precis vad klockan är just nu. Börjar jobba kl. 07 imorgon hehe... Gonatt finisar!
ego pics | |
#1 - - J:

Skönt med en ledig dag!

#2 - - elin:

Så roligt och bra att du ska ta tag i din hälsa , ser fram emot att läsa om detta<3

#3 - - Linda:

Fin bild <33

#4 - - Bella:

Åh vilket bra beslut med att investera i sig själv, kram på dig!

#5 - - Days by Johanna:

Tycker ändå det är ett stort steg och inse man inte mår bra och vad som behövs för må bra. Tycker du gör rätt i och invenstera i dig själv :)

#6 - - Tilda Barkselius:

Önskar dig all lycka till med din nystart, du kommer fixa det!

Upp