'You gotta have the patience and believe you're gonna make it, gotta hold on.'

Har sån bildbrist just nu, så bjuder på en gammal en på mig & Hanna från min 18årsfest.
 
Idag har jag haft typ världens bästa dag! Har dock insett att jag typ alltid är irriterad på tisdagar (min hatdag), så det har väl förstört litegrann. Men jaja, dagen har ändå varit bra!
Började denna dag med att fixa naglarna, älskar verkligen dom stunderna. Och naglarna blev så snygga, som vanligt. Sedan så for jag till Annelie för att låna hennes bil och åka till Byske. Hade nämnligen tandläkartid där. Trodde jag... När jag satt i väntrummet så pratade jag med mammas kusin som jobbar där och det visade sig att jag hade ju tid nästa tisdag, haha så pinsamt! Brukar aldrig ta fel på dagar, men nån gång ska väl vara den första. Men dom var så snälla och lät mig komma in ändå för att kolla min visdomstand - om den behövde lagas eller inte. Ni som känner mig vet vilken tandläkarskräck jag har, så jag var så nervös över vad dom skulle säga. Men det såg bra ut och det var ingenting som behövde fixas, så nu behöver jag inte fara dit förräns om ett år igen, hallelujah!
Efter tandläkarbesöket så for jag till mamma och hälsade på och umgicks med familjen. Åkte tillbaks till stan igen på kvällen och mötte upp Hanna vid Suntan för att sola. Dags att börja grunda inför Magaluf!
Sedan lämnade jag tillbaka bilen hos Annelie och promenerade hemåt och här sitter jag nu.
 
En händelserik och bra dag har det som sagt varit. Och just ja! Höll ju på att glömma bort en sak. Fick ett samtal av min nya hyresvärd också att dom redan var klara i lägenheten och att det bara var att hämta nyckeln när jag har tid. Så imorgon beger jag mig till deras kontor för att hämta nyckeln och så börjar jag flytta på torsdag efter jobbet, aaahh så himla kul!
Nu börjar jag vara trött, så efter detta långa inlägg så ska jag nu göra mig redo för sängen, slå igång ett avsnitt 90210 och kika på det tills jag somnar.
Hoppas eran tisdag också har varit bra, pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Bella:

Låter som en bra dag! Hoppas att din onsdag blir bra den också, kram!

#2 - - Bella:

Den var ifrån mig ;)

#3 - - elin:

Sv: ja verkligen , hoppas du får en fortsatt bra dag finis!

#4 - - Days by Johanna:

Vilken härlig dag och skönt du får nycklarna och kan flytta in

#5 - - Tilda Barkselius:

Så grym du är som tog dig dit trots tandläkarskräck!

#6 - - Anita:

Fin bild! :D

Upp