Late night

 
En bild från en vinkel av mitt vardagsrum. Igår så hittade jag dom rosa prydnadskuddarna och idag så köpte jag gardiner och satte upp. Är så nöjd, småsaker som gör så stor skillnad!
Gardinerna är ljusgrå och kuddarna är rosamönstrade (syntes inte så bra på bilden). Ska köpa två gråa kuddar också och sen även ett nytt soffbord plus fixa resten (har ett ganska stort vardagsrum).
 
Annars så har jag inte gjort så jättemycket idag, blev en sovmorgon imorse och så var jag o handlade med Annelie. Har även börjat storstäda, hann inte riktigt klart de så ska fortsätta med de imorgon.
Trots en ganska händelselös dag så har den ändå varit bra och jag hoppas på detsamma imorgon. 
pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Carolina Thoor:

Härlig bild & låter som om du har koll på läget och vill ha som du vill ha det :D

Sv; jo tack, det har det verkligen varit! :)

Upp