Monday

 
Nu när jag har semester så är jag hundvakt till Hannas fina vovve vissa dagar medans hon jobbar. Det är så himla mysigt och hon är så snäll!
För övrigt så har jag nog haft världens tråkigaste helg. Hade inga planer alls, så har suttit i soffan och kollat på OITNB hela helgen. Visst behöver man ha såna helger också, men nä nog längtar jag tills nästa helg då jag har mer planer.
Idag så har jag planerat in att göra bort allt tråkigt som jag har skjutit på i 2 veckor nu. Ska köra bort skräp, storstäda lägenheten, mäta fönster så jag kan fixa gardiner, ska kolla om det finns någon tvättid idag och så ska jag promenera med Nala (vovven).
Förhoppningsvis så har jag prickat av dom flesta punkterna när dagen är slut hehe. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Johan:

Jag tycker det är asskönt med sådana helger ;)

Hann du klart med allt du skulle hinna med där? :P

Upp