Söndagsångest

Relaterad bild
 
Okej, idag har jag haft riktig jäkla söndagsångest!
Fyra veckor går snabbt och imorgon så börjar jag om att jobba igen. Kan inte påstå att jag är taggad men brukar ju bara ta nån vecka så kommer man in i vardagen igen.
Ska försöka se hösten som en nystart och fokusera på me, myself and I - hoppas på att hösten blir bra, trots att jag inte är något fan av den årstiden (känns verkligen som sommaren officiellt är över nu...).
 
Min sista helg på denna semester var iaf superbra!
I fredags så kom världens bästa syrra hit och sovde över hos mig. Jag hann även träffa Hanna & Emelia en sväng.
Lördagen så umgicks jag och Sandra, sedan så började jag göra mig i ordning för att fara på fest och det blev en bra kväll.
Och idag, söndag, har väl inte varit särskilt kul haha. Förutom söndagsångesten så har jag varit sjukt bakis. Jag blir ju aldrig bakis när jag festat, men idag fick jag känna på det också haha.
 
Hoppas ni får en fin start på veckan och håll tummarna att jag tar mig igenom första arbetsveckan efter semestern, haha. pusshej!
jessicas | |
#1 - - Carolina Thoor:

Härligt! Söndagsångest är aldrig kul, sällan som jag har det faktiskt eftersom att jag jobbar helger och är ledig på måndagar typ :)

Sv; ja, det var jätte trevligt!
Ja, men visst. Det är jätte tur :)

Upp