The strongest people are not those who show strenght in front of us, but those who win battles we know nothing about.

 
Igår så åkte jag till Byske då jag fick flera snaps av Ante & Sandra att deras katt var på väg att få kattungar. 4 stycken små liv blev det. Tyvärr så var det en liten och svag stackare som överlevde natten men idag så orkade den inte längre. 3 småttingar kvar och dom mår då tack o lov bra, äter och sover som dom ska.
 
Idag så blev det att åka till Byske igen - mamma skulle nämligen bjuda på tacos! Så käkade middag där och så har jag hängt hos familjen hela kvällen. 
Innan jag åkte till Byske så hann jag med att dammsuga lägenheten och stöka undan det sista, så nu är det helgfint här hos mig också.
 
Hoppas ni får en trevlig helg, vi höres. pusshej!
vardagligt | |
#1 - - Liene Svärd:

Å kattungar är så sköra :(
Gullig bild.

#2 - - JoJo:

vilka söta missar :) vad tråkigt att en av kattungarna inte överlevde :(

sv; ja det är trist för jag saknar att blogga så som jag gjorde förut :(

#3 - - Carolina Thoor:

Tråkigt med att en kattunge dog. Men åh så mysigt ändå med kattungar. Länge sedan jag myste med sådana nu :D

Sv; ja, det var jätte skönt! :)

#4 - - Johan:

Så sant där, rubriken!

Och kattungar är ju såå söta!

SV: HaHaha, så blir det ibland, men huvudsaken är att det blir gjort :P

Upp